Morgen

Morgen

Ben ik beloften nagekomen

Mezelf niet voorbijgelopen

Maar even dagdromen

Morgen

Deelde ik grapjes uit

En lach voor lach

Vergat ik even mijn sinaasappelhuid

Morgen

Zag ik jou, op de fiets,

En als bij bliksemslag

Was er niets

dan

Morgen

En vergat ik

Vandaag

Heb ik mijzelf weer wat herkend

En geworden wat ik

In brieven naar anderen verzend

Lieve woorden

En een heleboel “ik weet niet meer wat schrijven”-s

Morgen

Word ik wie ik wil zijn

En

Morgen

Morgen

Ben ik ik

En nooit meer

Meer

Of minder

Leave a Reply

